Puteti cumpara produse din magazinul nostru folosind una din cele 2 modalitati de comanda disponibile:

1. comanda direct de pe site - non stop

2. comanda telefonica

1. Comanda direct de pe site - NON STOP

Pentru a putea efectua comenzi prin intermediul magazinului nostru online este necesar sa va inregistrati, folosind date dumneavoastra de identificare.

Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul Adauga in cos. Acest buton il puteti gasi langa fiecare produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs. Nu exista valoare minima a comenzii. Dupa ce ati adaugat un produs in cos, in partea din dreapta se va vedea subtotalul la ce aveti in cos, si dupa ce ati terminat cumparaturile, accesati optiunea COMANDA pentru a finaliza comanda. Aici veti revedea informatiile personale si veti putea completa sau modifica adresa de livrare , precum si adresa de facturare. Dupa ce ati completat si ati verificat puteti trece la pasul urmator prin apasarea butonului Continuati.

La pasul urmator veti revedea continutul cosului si veti putea alege o metoda de plata (ordin de plata sau cash la livrearea produselor)

La ultimul pas va sunt reafisate toate informatiile privind comanda precum si datele dumneavoastra si adresa de livrare / facturare. Daca toate sunt in ordine si sunteti de acord cu termenii si conditiile site-ului apasati butonul Continuati. In fereastra urmatoare Sumar veti vizualiza optiunile legate de facturare alese de dvs. Apasand butonul Comanda, un operator responsabil va prelua comanda dvs.

Dupa trimiterea comenzii online, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentant  pentru a confirma comanda dvs.

Va rugam sa asteptati confirmarea noastra inainte de a face plata prin ordin de plata, pentru a preveni eventualele neconcordante ale stocului produselor afisat pe site si cel real.

2. Comanda telefonica - program L-V 9-17

Pentru comenzi telefonice sunati la numarul de telefon: 0772110150

Livrarea comenzilor

Expedierea coletelor se face prin intermediul companiei de curierat rapid Fan Courier.

Plata produselor se poate face atat prin sistem ramburs valoarea fiind cea transmisa de consultantii nostri in urma calcularii taxelor de transport si ramburs, cat si prin Ordin de Plata direct din contul bancii dvs. achitand astfel in avans produsele comandate.

Societatea comerciala WAINCRIS SRL nu este responsabila pentru eventualele deteriorari sau pierderi ale coletelor, aceasta atributie revenind exclusiv firmei de curierat.

Daca coletul dvs. este deteriorat sau nu prezinta sigiliul cu banda adeziva personalizata va rugam sa solicitati firmei de curierat sa intocmeasca un proces verbal in care sa se specifice starea exacta a coletelor; acceptarea coletelor deterioritate fara semnarea unui astfel de proces verbal inseamna lipsa asumarii raspunderii firmei de curierat si orice reclamatie ulterioara nu va fi acceptata de aceasta.

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri ce pot apărea în procesul de livrare din momentul în care coletul este predat curierului, nici pentru starea produselor după predare.

De asemenea, nu ne asumăm răspunderea pentru întârzieri la livrare cauzate de condiții meteorologice nefavorabile sau de imposibilitatea curierului de a ajunge la o anumită destinație.

Tariful de bază este de 20 lei/ primul kilogram.

Costul livrării coletului se calculează în funcție de greutatea coletului și de destinatie.

Pentru orice colet ce depaseste 1kg se factureaza suplimentar 1leu/kg.

Pentru orice destinatie fara sediu Fan Courier se factureaza 25lei taxa fixa.

Va rugam sa ne contactati pentru a va furniza costurile exacte de transport pentru produsele dorite.(costurile depind de greutatea coletului si de localitatea unde se face livrarea - daca nu este in localitatea unde are sediu firma de curierat se percep taxe suplimentare).

IMPORTANT: In cazul comenzilor ce includ produse avand o greutate mai mare de 50kg se va solicita plata unui avans cuprins intre 100-500 lei.

Comenzile receptionate dupa ora 15 vor fi prelucrate si expediate incepand cu urmatoarea zi lucratoare. (exceptie facand situatiile in care se asteapta confirmarea receptiei platii unui avans de la client)

Daca dupa plata avansului si expedierea comenzii clientul refuza primirea comenzii din motive neobiective va suporta costul livrarii comenzii de la compania noastra catre el si retur.

Aveti posibilitatea de a localiza online comanda dvs. indata ce aceasta este preluata de curier, pe baza numarului de AWB care va poate fi comunicat prin email sau telefonic.